Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Aarhus hoteller på charmenoffensiv for udenlandske gæster

Hotel Oasia bliver i den seneste udgave af Bo Bedre nævnt blandt 10 europæiske designhoteller. Vi spørger ejer Jens Rysgaard, hvad det betyder for hotellet. Vi skal bruge billeder indefra, gerne med Ole Mortensen og/eller Jens Rysgaard på. Vis fx et værelser, receptionen og nstedet, hvor man spiser morgenmad.
Foto: Kim Haugaard

Aarhus hoteller på charmenoffensiv for udenlandske gæster

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Foreningen Danske Kroer og Hoteller vil trække flere internationale gæster til lokalsamfundet, og derfor skifter tre Aarhus-hoteller nu slogan.

Kom til Aarhus - Danish for progress - og bo på et hotel under sloganet Moments of happiness. Aarhus er for alvor trukket i arbejdstøjet for at tiltrække engelsktalende turister.

Som et led i en ny strategi skifter Danske Kroer og Hoteller navn til Small Danish Hotels - derunder flere hoteller i Aarhus.

»Aarhus er en international by, og med navneskiftet signalerer vi, at vi er klar til gæster fra udlandet,« siger Jens Rysgaard fra City Hotel Oasia i Aarhus.

Small Danish Hotels vil fremover markedsføre medlemshotellerne under sloganet Moments af Happiness.

»Danskerne er verdens lykkeligste folk så hvorfor ikke også have verdens lykkeligste gæster? Vi har allerede mange internationale gæster i kraft af vores beliggenhed i Aarhus, men reservationer sker i stigende grad via internettet, så vi skal være endnu mere synlige, så de internationale gæster kan finde os,« siger Jakob Beck Wätjen, der er hoteldirektør på Montana Hotel sabro kro.

Hotellerne i Aarhus skifter ikke navn, det er kun kæden og sloganet, der nu er på engelsk.