Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Salling får en ansigtsløftning

MJMSOLO - Salling, varehus, stormagasin, Aarhus
Foto: Kim Haugaard/Scanpix Denmark

Salling får en ansigtsløftning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Tæt på sin 110 års fødselsdag er stormagasinet Salling i gang med at give sig selv en større ansigtsløftning.

Når man er tæt på de 110 år, kan det være nødvendigt med en ansigtsløftning.

Stormagasinet Salling fylder 110 19. oktober, og er allerede i fuld gang med ansigtsløftningen.

»Vi vil gerne give kunderne nye oaser i stormagasinet, store events og nye spændende brands. Det er endnu et skridt på vejen til at folde Salling ud som et oplevelseshus,« siger direktør Marianne Bedsted.

Oven på Starbucks er håndværkere lige nu i gang med at indrette en ny café. Panoramavinduer mod Strøget skulle sikre kunderne en god udsigt over den travle gågade.

Afdelingen med herretøj får en grøn afdeling med fokus på bæredygtige tøjmærker. Den får også et loungeområde, som kan bruges til pop up-arrangementer.

Sallings skrædderafdelng, der tilretter jakkesæt og reparerer kundernes tøj, flytter ned i afdelingen med herretøj. Her indrettes skrædderværkstedet i et åbent glas-rum, så kunderne kan følge arbejdet.

Både herre- og dameafdelingen bygges om og udvides med mere end 300 kvadratmeter.

Det betyder nye brands og shop in shops.

Blandt dameafdelingens nye mærker er blandt andet Rosemunde, Michael Kors , NO«! og Tory Burch.

På herresiden byder Salling velkommen til blandt andet Gant, PBO, J. Lindeberg og Cerutti.

Alt i alt introducerer stormagasinet mere end 20 nye brands og 30 nye butikker.

Salling er færdig med ombygningen en gang i marts. Åbningsdatoen er dog ikke fastsat endnu.