Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Salling klar med ny café, grøn zone og hverdagsluksus

I øjblikket er der gang i den helt store ombygning i Salling. Pressebillede


Salling klar med ny café, grøn zone og hverdagsluksus

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

En ny café oven på Starbucks,negle-, bryn- og champagnebar i stueetagen og en zone med bæredygtige tøjbrands. Det og mere end 20 nye brands og mærkevare-shops er lige nu ved at blive etableret i Salling.

Der er rigtig mange håndværkere i Salling i de her dage, hvor stormagasinet er midt i en større ombygning, som skal skabe rammerne for fremtidens Salling, som skal være et oplevelseshus for alle sanser

Herremode som passer på miljøet

»Vi vil give kunderne nye oaser i stormagasinet, store events og introducere nye, spændende brands. Det er endnu et skridt på vejen i forhold til at folde Salling ud som et oplevelseshus,« fortæller direktør Marianne Bedsted.

Håndværkerne er bl.a. i gang med at skabe en ny café oven på den eksisterende Starbucks. Cafeen, der ligger på women's fashion-etagen, får panoramavinduer mod Strøget og kommer til at tilbyde en af byens bedste strøgudsigt.

Herreafdelingen får en ny green zone, der sætter fokus på bæredygtige tøjbrands - såsom Knowledge Cotton Apparel. Afdelingen får også eget herreværelse - et loungeområde. Tanken er bl.a. at bruge det til pop up-arrangementer, fx i weekenderne.

Sallings skræddere flytter ned i men's fashion - iscenesat i et åbent glasværksted, så kunderne får mulighed for direkte dialog og en bedre fornemmelse af Sallings services på området, det er fx både tilretning af jakkesæt og reparationer af kundernes eget tøj.

Både herre- og dameafdelingen gennemgår en større ombygning og vokser med mere end 300 m2. Det vil betyde mange flere spændende brands og shop in shops - også i skoafdelingen, der som noget nyt bliver en integreret del af henholdsvis herre- og damemode.

Mærkerne, der rykker ind på damesiden, er bl.a. Rosemunde, Michael Kors, NO 21 og Tory Burch. På herresiden det bl.a. Gant, PBO, J.Lindeberg og Cerutti.

Det øgede fokus på nye brands ses også i stueetagen: Her åbner en helt ny afdeling med eksklusive tasker og accessories i forlængelse af parfume- og lingeriafdelingen.

Sallings midterste indgang fra Strøget bliver lukket og giver plads til en ny negle-, bryn- og champagnebar i forbindelse med Sallings egen frisør. Det bliver en drop in-lounge til impulsiv hverdagsluksus, hvor kunderne kan få smukke negle, mens de læner sig tilbage og nyder et glas bobler.

De nye ændringer fejres med Grand Opening i midten af marts.

pcb