Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


God humor: SAS hylder Thomas Helmig i ny reklame

SAS bruger Helmig-referencer i ny reklame, der markerer, at det er blevet nemmere at rejse direkte fra Aarhus til Spanien. Fotos: Scanpix

God humor: SAS hylder Thomas Helmig i ny reklame

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

"Det er mig, der står herude og banker på," lyder det fra en spansk mand i ny SAS-reklame. Se den i bunden af artiklen.

AARHUS: Hvis der er noget, der har bred genkendelse og anerkendelse i Aarhus, er det Thomas Helmig.

Den Aarhus-kære sanger, som i øjeblikket rejser landet rundt med sin seneste tour, som i weekenden bragte ham tilbage til Aarhus, er nu også blevet en marketings-gimmick for SAS.

I flyselskabets seneste reklame står en spansk mand uden for døren og prøver at komme i kontakt med sin kæreste, som tilsyneladende er ganske vred. Mandens ihærdige forsøg på at blive lukket ind oversættes med de udødelige linjer fra et af Thomas Helmigs mest kendte numre - "Det er Mig, der står herude og banker på".

Reklamen afsluttes med, "nu rykker Aarhus tættere på Spanien".

Reklamen skal skabe opmærksomhed om, at der er kommet flere afgange fra Aarhus, som følge af en historisk aftale mellem Aarhus Lufthavn og netop SAS.

God humor: SAS hylder Thomas Helmig i ny reklame

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.