Annoncørbetalt indhold

3 gode råd til at holde træningen ved lige

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er blevet koldere udenfor, og vi går de mørkere og vådere tider i møde nu. Det er også nu vi går en masse højtider i møde, og højtider betyder typisk også en masse mad, og lidt ekstra fedt på kroppen. Det kan være svært at finde både tid og overskud til at træne i disse kolde vintermåneder, og samtidig kan det føles som om der er mindre timer på døgnet at tage af. Der findes heldigvis en masse ting du kan gøre, for at gøre det nemmere at få træningen klaret. I denne artikel får du 3 gode råd, til hvordan du kan holde træningen ved lige i disse kolde og mørke måneder.


Annonce

Plej musklerne

For at få de bedste resultater ved din træning er det vigtigt, at du plejer dine muskler. Lige såvel som du kan træne for lidt, kan du på samme måde også træne for meget. Træningen skal også passe til kosten. Jo mere du træner, jo mere bør du tilpasse kosten herefter. Når du træner, presser du dine muskler og led, og det er derfor vigtigt, at du giver kroppen og musklerne mulighed for at restituere. Dette kan du gøre ved bl.a. at besøge en massør. Der er mange muligheder for massage og det behøver ikke kræve det store af dig. Hvis du gerne vil have massøren hjem til dig, kan du se mere her.


Tilpas dit træningsprogram

Når du gerne vil træne og holde kroppen i gang, er det også vigtigt at sørge for at have et træningsprogram, som er tilpasset dig og din krop. Det er også vigtigt at få lagt et program som er målrettet mod det, du ønsker at opnå med din træning. Der findes et hav af dygtige personlige trænere og coaches, som kan hjælpe dig med dit træningsprogram. Dette kan gøres så det matcher din tid og dine behov. Se her hvordan et sådant forløb kan se ud, og hvordan du kan tilpasse det til dine behov.


Vær stolt

Når træningsprogrammet er lagt, og der er styr på kost og restitution, er det tid til at nyde processen. Husk at give dig selv tid til at nyde de små forandringer du oplever. Du føler dig måske gladere og med mere overskud, eller måske kan du se i spejlet, at der er sket ændringer. Husk at give dig selv et klap på skulderen undervejs. Det er helt okay at være stolt af det du har opnået, også selvom du ikke er i mål endnu. Husk også at give dig selv plads til at tage en dag eller to, til at forkæle dig selv undervejs.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.