Annoncørbetalt indhold

3 måder hvorpå du kan ekspandere din virksomhed

Annonce

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Hvert år er det mange virksomheder rundt i verdenen som når et punkt hvor man ikke længere ved hvordan man kan ekspandere. Man startede måske som 2-3 personer i et lille kontor, men sidder nu 7 mand ved blot 10 minutter fra hinanden og har ikke længere kapaciteten. Måske er du vant til at lave alt selv og kan ikke længere følge med antallet af kunder i din forretning. Måske har du allerede fået alle kunder indenfor din niche indenfor dit område og ved ikke hvordan du kan finde flere kunder. Hvis en af overstående er gældende for dig som erhvervsdrivende eller hvis du bare er nysgerrig, så er denne artikel muligvis den rette for dig.

1) Få et større lager eller kontor

Hvis der ikke længer er plads til alle dine medarbejdere, så er det måske på tide at finde et nyt kontorlokale til udlejning eller begynde på noget industribyggeri, så du kan få opfyldt netop de behov som du har brug for. Hvis du holder alle, kundemøder i åbent rum, så kunne det være en mulighed at finde et sted med ekstra mødelokaler, hvis kundekontakt og interne møder spiller en vigtig rolle i din virksomhed. Hvis du har en webshop eller lignende forretninger med store lagerbeholder eller fysiske genstande til services, så kunne det godt give mening at udvide lageret.

Hvis mange af dine kunder oplever, at de ikke kan få lov til at bruge dine services eller købe dine produkter pga. manglende inventar, så vil det i længden forværre oplevelsen markant. Selvom dette kun et par stykker i starten, så kan disse personer være med til at fraråde andre folk fra at benytte din virksomhed. Dette gøres enten direkte mund til mund eller gennem middelmådige til dårlige anmeldelser, hvis personerne føler sig dårligt behandlet.

Årsagen til at dette kan påvirke din forretning meget er, at mange danskere til dagligt kigger på anmeldelser inden, at de skal anvende en ny webshop eller service. Dette gøres fx gennem Google, Facebook, Trustpilot og lignende sider hvor man kan anmelde virksomheder.

2) Udvid dit team

Hvis har nået punktet hvor du ikke længere kan varetage alle opgaver selv, så er det måske på tide at du udvider dig hold. I starten er det vigtigt, at du tager dig god tid og finder den rette. Hvis du ikke har prøvet at lede andre mennesker endnu, så er det en god lærings proces for dig som person.

Tænk på hvilke services eller kompetencer du ikke er særligt effektiv i sammenlignet med andre. Det kunne måske være revision, markedsføring og lignende discipliner som ofte ikke er sammenhængende med din virksomheds hoved ydelse.

3) Find flere kunder

Hvis du kan alle navne på dine kunder og føler, at alle kunderne indenfor markedet allerede er dine, så er det måske på tide at du får nye øjne på sagen. Dette er især tilfældet for lokale forretninger, som er bundet af den geografiske lokation. Dog er der næsten altid mere at hente, hvis du finder på nye kreative veje at nå ud til folk, som ellers ikke ville være dine kunder.

Dette kan blandt andet gøres gennem betalt annoncering online gennem Facebook, Google og lignende. Hvis du hidtil kun har fået kunder gennem mund til mund, så kan du muligvis ramme en helt anden målgruppe ved at anvende disse marketingkanaler.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.