Britney fik 1 stjerne, Mø fik 5: Her er alle anmeldelser fra Smukfest

Har du lidt svært ved at følge med - så har vi samlet alle anmeldelserne fra dette års Smukfest her.

Én enkelt stjerne til hovednavnet Britney Spears, der i følge anmelderen ikke engang gad sin egen koncert.

Helt anderledes lød anmeldelsen af Mø, der var iført elefanthue fik fem stjerner for en popbasker af en koncert.

Bedst var Nephew, der indtil videre gav festivalens bedste koncert - og endda fik besøg af kronprinsen.

Nedenfor kan du se alle anmeldelserne. Listen bliver løbende opdateret.

Læserbrev: Stop fodboldbaners plastsvineri

Vidste du, at det måske smadrer havmiljøet, når dit barn går til fodbold? Hvis dit barn spiller på en gammel kunstgræsbane, er det desværre tilfældet. Kunstgræsbaner er ofte lavet af gamle bildæk, der bliver sprættet op og raspet. Det gør banen blød og rar at falde på. På den måde minder det om rigtige græsbaner. Men det raspede bildæk, bliver ikke på banerne, det hentes med hjem og alle mulige andre steder, hvor fodboldspillerne færdes. Derfor kommer det også i grundvandet, og det ryger i havene, derved ødelægges havmiljøet. Og vi risikerer selv at komme til at spise mikroplasten, når de fisk, vi spiser, har indtaget plasten enten som direkte føde, eller fordi de spiser andre dyr, der har det i sig. Nåh, ja de fisk spises også af andre dyr, der spises af større dyr, og så har vi det overalt i naturen. Enhedslisten kræver derfor et stop for anlæg af kunstgræsbaner med det forurenende granulat i, og at vi får de gamle baner skiftet ud med nyt, miljøvenligt kunstgræs. Der findes i dag alternativer lavet af f.eks. kokosfibre, sukkerroer eller olivenkerner – så der er ingen undskyldning for ikke at komme i gang! Sverige overvejer et forbud, og EU-Kommissionen skal til foråret diskutere, hvilke tiltag der skal til. Lad den grønne bølge gå på vores boldbaner – så vi og vores børn kan spille fodbold med god samvittighed!