Annoncørbetalt indhold

Dette skal du huske, når du gerne vil drive succesfuld e-handel

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I takt med, at alt bliver mere og mere elektronisk, des flere typer af nethandel opstå der hele tiden. Der er masser af kunder at få online, så længe du ved, hvordan du skal opsætte din e-handel, og i denne artikel kan du læse tre gode råd til, hvordan du kommer bedst i mål med at opsætte den bedste hjemmeside til dine kommende kunder. Så vil du kunne få afsendt masser af e handelsposer med tryk fyldt med købte varer til dine kunder, og du kan skabe den ønskede omsætning i virksomheden.


Annonce

Hav et engagerende webdesign

Det første, som du skal sikre dig, når du gerne vil starte en e-handel hjemmeside er, at du skal have et engagerende webdesign, som virkelig kan tage kunden rundt igennem dine produkter, men hvor hele hjemmesiden er sat logisk og organiseret op. Mangler du selv de tekniske evner, så kan du altid få support hos en webdesigner, eller du kan selv ansætte en medarbejder til at tage sig af de mere tekniske aspekter af sideopsætningen. På denne måde kan du hurtigt få din hjemmeside op at køre, så du kan tiltrække nye kunder til virksomhed.


Husk den gode online support 

Når du vælger at oprette e-handel, så er det nødvendigt, at du har en god online support. Når din virksomhed ligger online, så er der mange kunder, som hurtigt kan komme i tvivl omkring, hvordan de skal købe et produkt, hvordan de skal få en eventuel rabat eller noget helt tredje, og derfor er det vigtigt, at du har en ansat eller flere til at kunne tage sig af de kunder, som måtte have brug for hjælp til at navigere på hjemmesiden, men også ansatte som kan tage sig af eventuelle problemer med levering og returnering. Dette skaber tillid til din virksomhed, og du vil fremadrettet kunne nyde godt af, at kunder fortæller, at man kan få hurtig hjælp på din virksomheds hjemmeside.


Brug produkt anmeldelser online

Når du skal sælge din produkter online, så er det vigtigt, at der er anmeldelser, som kunderne kan læse og bedømme ud fra. Dette giver mere autoritet og tillid til din hjemmeside, og det sørger for, at nye kunder kan læse om dine produkter og vælge, om de vil købe det eller ej på et godt grundlag. Anmeldelser af produkter på din hjemmeside hjælper også til at tiltrække nye kunder, for når der opstår gode anmeldelser, så kan du bruge disse i reklame på andre sider, som for eksempel sociale medier. Altså kommer de forskellige anmeldelser til at have flere gode funktioner for din virksomhed.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.