Annoncørbetalt indhold

Digitalisering i håndværkerbranchen er en vigtig del af succes

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

At håndværkerbranchen er bagud på digitaliseringsfronten er ikke big news. Der er mange faktorer, som spiller ind, når man analyserer på årsagerne til, at branchen sakker bagud. Én af de vigtige er dog, at virksomheden investerer i det ene eller andet digitale værktøj, som viser sig kun at leve op til en vis andel af det behov, de forventede det kunne afdække. Problemet ligger i, at stort set alle softwaresystemer er bygget op efter standardiserede regelsæt, ud fra nogle generelle behov. De får således en dårlig oplevelse af digitale værktøjer og ender måske endda med at gå tilbage til papir og blyant, for der er ligger den fulde kontrol hos én selv.


Annonce

Standardiserede løsninger vs. unikke tilpasninger

Hvad end der er tale om online tidsregistrering, sagsstyring, materialeregistrering, økonomistyring

med videre, vil der i alle tilfælde være stor efterspørgsel efter tilpasningsmuligheder. Ingen virksomheder er selvsagt ens de arbejder heller ikke ens. Derfor er standardiserede softwareløsninger gårdsdagens løsning, og opfylder desværre ikke længere hvad mange virksomheder, inklusiv håndværkere har brug for.


Få succes med nye former for digitale sagsstyringsværktøjer

Tiden er inde til, at håndværkere bør indse, at de nye digitale tider er kommet for at blive, og at det ikke længere er rentabelt at undvære digitale værktøjer, hvis de fortsat vil vækste deres forretning. Det kan virke uoverskueligt og angstprovokerende at tage springet og gå full on ind i en digitaliseringsproces, men heldigvis findes der i dag værktøjer, der i stor grad kan tilpasses den enkelte virksomhed, og samtidig kan medvirke til gode oplevelser med digitalisering.


Hvad du ønsker skal du få

Der findes et digitalt sagsstyringsværktøj, der er bygget ud fra tanken om, at ingen virksomheder er ens. Selve systemet er bygget op af en ny og mere flydende form for software, hvor det er let at udskifte og ændre på stort set alle elementer og moduler. Det betyder, at kunden kan få en løsning, der er specialtilpasset de behov der måtte være. Samtidig kan kunden får fuld vejledning og support, så de ikke står alene, hvis noget uforudsigeligt måtte opstå. Ligeledes kan systemet integreres med mange eksisterende økonomi- og lønsystemer, hvilket gør det super nemt at sætte op. Det betyder nemlig, at man ikke behøver skifte noget ud, men blot får et værktøj, der arbejder sammen med virksomhedens eksisterende setup.


Har din virksomhed endnu ikke overvejet at tage del i den digitale verden, er det måske nu det ville være en oplagt mulighed at undersøge et digitalt sagsstyringsværktøj både medarbejdere og administrator ville blive rigtig glad for.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.