Annoncørbetalt indhold

Effektivisering af borgerservice med Front Desk

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Effektivisering af borgerservice med Front Desk

Med traditionelle billetkø-systemer hos offentlige betjeningscentre som kommuner og borgerservice kan venterum hurtigt blive fyldt op af borgere, der ikke har booket tid på forhånd, eller som kommer for sent. Dette ønsker Front Desk at afhjælpe ved at effektivisere og digitalisere kø- og aftalesystemer. På den måde vil både borgere og medarbejdere på det pågældende borgercenter kunne udnytte deres tid bedre. Desuden undgår borgerne at skulle vente længe, og medarbejderne undgår utilfredse borgere, der oplever dårlig service. Læs mere her for at høre, hvordan Front Desk kø- og aftalesystemerne kan hjælpe.

Annonce

Sådan virker det:

Front Desks kø- og aftalesystem er et af de første, der er udviklet til dets formål. Derfor kan det være svært at forklare, hvordan det fungerer. Af den grund får du her et overblik over, hvordan systemet virker og dermed også, hvorfor det er fordelagtigt:


  • Det fungerer først og fremmest på den måde, at der installeres en informationsskærm og check-in-skærme i et givent offentligt borgercenter. Borgerne henvender sig ved check-in-skærmen og melder her sin ankomst.
  • Borgeren har på forhånd booket sin tid online i systemet hjemmefra og er i form af en e-mail blevet informeret om mødet og eventuelle nødvendige dokumenter, der skal medbringes.
  • I tilfælde af kø eller forsinkelse bliver borgeren ved sin ankomst informeret om det præcise tidspunkt, hvor en medarbejder er ledig. Derved kan ventetiden udnyttes til noget andet end at sidde i venterummet.

Systemet kan bruges af alle former for offentlige fællesskaber i alle størrelser, herunder alt fra byer til kommuner og regioner.

Fordele ved Front Desk-systemet

Front Desk systemet kan bidrage positivt på flere måder i hverdagen hos offentlige borgercentre. Det gælder først og fremmest tidsoptimering og ventetidsbesparelser. Systemet gør det muligt for både medarbejdere ved skranken samt besøgende borgere at overholde deres aftaler punktligt og på den måde ikke spilde hinandens tid. Er borgeren forsinket, kan dette angives via mobiltelefonen, så medarbejderen kan rykke aftaler rundt eller bruge tiden på noget andet i mellemtiden og omvendt. Derudover er der gode informationsmuligheder via systemet, således at borgeren har fået alle de nødvendige informationer omkring, hvad det pågældende møde kræver før sin ankomst. Ved hjælp af Front Desk ender langt færre borgere med at bruge lang tid i ventelokaler, og medarbejderne når alle møder til tiden.

Systemet kan bruges af ethvert offentligt borgercenter og er derfor ikke begrænset til at blive anvendt i Danmark. Det bliver løbende opdateret og optimeret på baggrund af besvarelser fra brugere, således at Front Desk kø- og aftalesystemet altid kan tilpasses den enkelte lokation.

Lavet til den offentlige sektor

FrontDesk skaber en bedre oplevelse for kunder, medarbejdere og ledelsen. Fordelene starter fra første dag med ingen ventetid for kunder eller overtid for medarbejdere.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.