Annoncørbetalt indhold

En julesweater der holder

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold



Annonce

Et populært fænomen 

Julen varer lige til påske, og for nogle mennesker varer den hele året. Derfor kan du stadig nå at finde den perfekte julesweater, som kan holde dig varm og bringe smil hos alle, du møder på din vej. De seneste par år er julesweateren blevet et populært fænomen i Danmark og Europa, hvilket også er tydeligt, hvis man tager et kig på produktionen hos det danske mærke Jule-Sweaters, som har nået nye højder siden 2015, hvor firmaet blot startede i en lille lejlighed i Aarhus. CEO, Christoffer Sloth, udtaler i denne kontekst: “I 2016 startede vi med at lave 1000 julesweatre, hvor vi i 2022 producerer mere end 400.000 julesweatre.” Også i Europa er det tydeligt, at julesweateren er efterspurgt, da Christoffer Sloth uddyber: “Vi startede i Danmark og er baseret i Danmark, men er siden ekspanderet i Tyskland, Skandinavien, Italien, Holland, Frankrig og Spanien”. Det er dermed tydeligt, at julesweateren er et populært fænomen, der er kommet for at blive. Men hvorfor? Det kan du blive klogere på i denne artikel.


Hvorfor købe en julesweater?

Har du allerede en julesweater? I så fald ved du godt, hvorfor en julesweater aldrig er en dårlig idé, og du er måske også tæt på finde din næste. Udover at en julesweater holder dig varm i de kolde vintermåneder, kan en julesweater også bidrage til en sjov og hyggelig atmosfære. Det er muligt at finde en julesweater til hele familien, da julesweatre kan fås i alle størrelser, til alle køn og alle aldre, og en julesweater til hele familien vil desuden kun bidrage positivt til det årlige familiebillede, da det vil være svært ikke at smile. I dag er det også muligt, at finde julesweatre, der hylder mangfoldighed, hvilket Christoffer Sloth fra Jule-Sweaters gør opmærksom på, da han udtaler: “Siden vi har mange forskellige kunder, har vi både sweatre til gamere, hundeelskere, bæredygtige sweatre, fjollede sweatre og behageligt juletøj.” Det er derfor muligt, at finde en julesweater til hele familien, da der er en sweater til enhver personlighed i et unikt design, idet Christoffer Sloth uddyber: “Vi laver selv alle vores designs, som derfor ikke kan kopieres, og vi har patent på vores designs”. CEO, Jesper Ahm, følger op på dette med en uddybende bemærkning: “Vi bruger meget tid på at forberede nye designs, kvalitet, og indhold, for at opnå og udbyde følelsen af juleglæde”.


Jul i høj kvalitet

Faktisk behøver du ikke udelukkende, at holde dig til en julesweater. For i dag kan man købe alt fra kjoler til fjollede udklædningsdragter, da fantasien ikke sætter grænser i julens stjerneskær, og alle mulighederne ligger derfor åbne i forhold til, hvordan du sætter stemningen for dit julehumør. Næste store trend bliver julepyjamas, så det bliver muligt at udstråle julestemning fra top til tå hele dagen lang. CEO, Christoffer Sloth fra Jule-Sweaters udtaler i denne kontekst: “Vi er begyndt at lave pyjamasser til hele familien, og vi laver dem kun i bæredygtige materialer”. Firmaets fokus på bæredygtighed med til at formindske brug-og-smid-ud-kulturen, som er en af julens skyggesider. Derfor kan det være en god idé, at investere i en julepyjamas af en høj kvalitet, som kan holde i mange år, og som er svær at blive træt af, da kroppen vil kunne mærke, at den er iført tøj, der er lavet med omtanke. CEO, Jesper Ahm udtaler i denne kontekst: “Vores mål er at udbyde juletøj i høj kvalitet, hvor du bliver positivt overrasket, når du åbner æsken.” Denne positive overraskelse er efterhånden sjælden med tidens fast fashion industri, hvor man tydeligt kan mærke, at tøjet er lavet med ringe materialer under ringe vilkår, når man åbner posen. Skønt tøjet kan være billigt, er det værd at have bæredygtig med i sine overvejelser, når man shopper, da det ikke kun vil gavne kloden på længere sigt, men også din økonomi da du vil opleve, at du kan have den samme julepyjamas på år efter år, hvis du vælger en i høj kvalitet.


Lysten driver værket

Det er svært at få succes, hvis man ikke kan lide det, man beskæftiger sig med. For hvis man ikke kan lide sin beskæftigelse, er det svært at finde lysten og motivationen til at arbejde og endnu sværere at tage arbejdet til nye højder. Hvis man kigger på Jule-Sweaters er det dog tydeligt, at motivationen og arbejdsglæden er fuldt tilstede, hvilket også forklarer virksomhedens økonomiske vækst, idet CEO, Jesper Ahm, udtaler: “Vores indtægter er gået fra 297.672 kroner i 2016 til 31.627.650 kroner i 2021”. Dette viser tydeligt, at succes er muligt, hvis man arbejder hårdt og brænder for det, man laver. Jesper Atm uddyber i denne kontekst: “Vi elsker vores jobs, at udbyde juleglæde over hele Europa med sin bedste ven er drømmen”.


Jul hele året

Hvem siger, at man kun skal iføre sig en julesweater eller en julepyjamas i december? Hvis du er en af de mange mennesker, der bruger året på at tælle ned til årets sidste måned, kan du iføre dig din julesweater hele året og dermed vise andre, at man ikke behøver en bestemt anledning for at iføre sig det tøj, man har lyst til. Hvis der er dresscode på dit arbejde, kan du dog nøjes med at iføre dig din julesweater i din fritid eller måske som et alternativ til morgenkåben eller tæppet om aftenen? Mulighederne er mange, og valget er dit. For det vigtigste er, at du er glad og ikke kun nyder december, men også årets 11 andre måneder, og hvis dette kræver en sweater og lidt julemusik, skal du ikke holde dig tilbage. Desuden har mange mennesker det ofte lidt svært efter december, da det kan være hårdt at gå de mørke måneder i møde efter de mange festligheder, men hvis du eventuelt valgte at møde op i skole iført en julesweater i januar eller februar, er du garanteret et smil på din vej. For det er svært ikke at smile, når man ser en julesweater, og måske er det derfor, at julesweateren er blevet et så populært fænomen i Danmark og resten af verden.



Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.