Annoncørbetalt indhold

Find din nye crossover taske

Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Find din nye crossover taske

Der findes et utal af navne for den taske, man ofte har hængende over skulderen. Om du kalder det en crossover taske, crossbody taske, en skuldertaske, en dametaske eller noget helt femte gør ingen forskel – vi taler om den samme taske! I vores verden er den perfekte taske i must. Men hvad består den ”perfekte taske” egentlig af?

Her på redaktionen har vi diskuteret ovenstående spørgsmål, og vi er kommet frem til tre punkter, som vi synes, af afgørende.

1. Holdbarhed Når man vælger at investere i en ny taske, er det fordi, man ønsker at bruge den – gerne hver eneste dag (sådan er det jo med yndlingstasker)! Det betyder også, at det er et absolut must, at tasken kan holde til at blive brugt rigtigt meget i rigtig mange år. En crossover taske i skind er derfor et godt sted at starte. Læder har mange gode egenskaber, heriblandt at det er meget holdbart. Skuldertasker i andre materialer som f.eks. bomuld, nylon eller polyester får hurtigt ærgerlige huller og uønsket slid på f.eks. hjørner. På en skindtaske ville denne slid i stedet fæstne sig som en smuk patina – mange kan endda godt lide at købe brugte tasker i læder, da disse allerede har fået den flotte patina. Udover at have alle dine minder printet i læderet, gør patinaen også din taske helt unik. Selvom flere tasker er af samme model, vil patina altid udforme sig forskellige – det gør, at du får et produkt, som ingen andre har. Slutteligt er det næsten umuligt at slide læder op – så man kan roligt sige, at en lædertaske er holdbar.

Nogle crossover tasker i skind koster mere end tasker i andre materialer, men på sigt er det helt sikkert hver eneste krone værd.

2. Stilrent design Det næste must til den perfekte taske er, i vores øjne, et stilrent design. Faktisk er designet afgørende for, om tasken lever op til dine behov, og ikke mindst om du bliver træt af tasken på sigt. Mange har f.eks. fine tasker, som er købt med tanke på festlige begivenheder, men kan den også bruges i hverdagen, hvor behovet for at have flere nødvendigheder med er større? Derfor er det vigtigt at overveje, hvilken model, design og størrelse, der både passer til din hverdag, men også andre aktiviteter. Overvej også hvor mange rum du har behov for og ikke mindst om lynlås er et must. Derudover er vores erfaring, at en crossbody med et opsigtsvækkende design eller andre fremtrædende detaljer ofte går hurtigt af mode og bliver uinteressante på sigt.

3. Neutrale farver Bare rolig! Vi kender det godt… Shoppehumøret tager overhånd og der ryger både en skrigende gul og en palliet-mønstrede skuldertaske i indkøbskurven. De er med sikkerhed flotte – og passer lige præcis til to outfits. Netop den udfordring er velkendt blandt mange! Lige så meget som vi elsker pang, fest og farver er det også sjældent, at den gule taske bliver den taske, man går med hver dag. Derfor er det vores overbevisning, at den perfekte taske også er forholdsvis neutral i farven. Med en crossover taske i f.eks. brun, sort eller cognac kan du altid tage tasken over skulderen uden at tænke over, om farven passer til dit outfit – fordi det gør den! Derudover er der også rig mulighed for at style tasken op med stiletter, en flot kjole eller en fancy make-up. Modsat kan den også tones ned med et sæt joggingtøj.

Med andre ord vil vi altid anbefale en holdbar taske i et stilrent design, der passer til dine behov, og sidst men ikke mindst, en crossbody taske i neutrale farver. Det danske mærke MicMic laver crossover tasker her der lever 100% op til vores tanker om den helt perfekte crossover taske.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.