Annoncørbetalt indhold

Hvordan kan man gøre noget ved PMS?

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Der er mange kvinder, der oplever problemer med PMS. Disse problemer kan være af både fysisk og psykisk karakter. Fælles for alle dem, der oplever dem er, at de gerne vil gøre noget ved det. Det kan dog være lettere sagt end gjort.

Til trods for, at det ikke er sikkert, at det bliver let, er det ikke umuligt. Der er nemlig flere måder, hvorpå man kan behandle PMS. Hvis det er noget, du gerne vil vide mere om, skal du læse med herunder. Her præsenteres du nemlig for en række 'behandlingsforslag'.

Annonce

Drop alkohol og nikotin

Først og fremmest skal det gøres klart, at der ikke findes en decideret behandling for PMS. I de fleste tilfælde handler det faktisk om at ændre på sine vaner. Bl.a. kan det være en god idé at droppe alkohol og nikotin, da det kan have en påvirkning på graden af ens PMS.

For nogen er dette lettere, end det er for andre. Det ændrer dog ikke på, at det kan have en god effekt, lyder det fra Netdoktor. Derfor bør du ikke tøve med at prøve at droppe eller skære ned på alkohol og nikotin - det er i det hele taget værd at gøre.

Prøv med et kosttilskud

Du kan også prøve med et kosttilskud. Dem findes der efterhånden en del af. Du kan f.eks. tage et kig på Premens, der er et kosttilskud, der er lavet specifikt til kvinder med PMS. Det er et tilskud, der bidrager til bedre trivsel i forbindelse med menstruation og regulering af hormonaktivitet.

Det kan naturligvis ikke garanteres, at det vil virke, men de har generelt en god virkning. Derfor er det værd at give det et forsøg. Premens er blot et af flere af disse tilskud, hvorfor du bør undersøge, hvilke andre muligheder, der er på markedet.

Sørg for at få motion

Det er også vigtigt, at du sørger for at få motion. Det er især noget, der er tilfældet, hvis du generelt ikke er god til dette. Er det sjældent, at du går en lang tur, løber en tur eller lægger vejen forbi et fitnesscenter, er det måske på tide at ændre dette.

Det betyder ikke, at du skal til at løbe 10 kilometer om dagen. Det betyder blot, at du skal sørge for at gøre motion til en vane. Det kan ikke blot vise sig at have positiv indvirkning på PMS, men er generelt også sundt for dig.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.