Annoncørbetalt indhold

Landsdækkende digital marketing bureau stormer frem

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I de sidste 2 år har det digitale marketing bureau KYNETIC stormet frem i bureaubranchen med skalasprængende resultater på rekordtid. I foråret 2020 vandt KYNETIC 1. pladsen til Nordic SemRush Award for “Danmarks bedste online marketing kampagne” og i efteråret var bureauet én af de få danske bureauer, der var nomineret til en Rambuk.


Annonce

Opskriften på bureauets rekord hurtige succes er simpel: Ved at kombinere kunstig intelligens og machine learning med branchens førende digitale marketing specialister og +15 års erfaring i branchen, kan KYNETIC sætte helt nye standarder for hvad digital marketing kan føre til.


CEO og Partner i KYNETIC, Kasper Ebsen, siger selv om bureauets succes:”For mange etablerede spillere, er vi både et frisk pust, men også en udfordring for nogen. Vi har korte bindinger, tror på fuld transparens, og at al data ejes af kunden. Vi arbejder ikke i siloer, vi arbejder som standard med at gå væk fra last-click målinger, vi udnytter state-of-the art teknologi, og vi er hyper-resultat-orienterede”.


Med kontorer i både Aarhus og København hjælper KYNETIC virksomheder på tværs af landet, men KYNETIC er også tilstede internationalt med kundeaktiviteter i flere nordiske og europæiske lande. KYNETIC vækster fortsat i både medarbejderstab, omsætning og kundeportefølje og har ambitioner om at blive et europas førende performance marketing bureauer.


Online annoncering der rykker forretninger

KYNETIC beskæftiger sig udelukkende med data-drevet digital markedsføring og arbejder primært med mellemstore og store virksomheder, eller ambitiøse virksomheder med stort potentiale for international vækst.


Online annoncering har for mange virksomheder erstattet traditionel, trykt annoncering, idet et budskab kan komme ud til langt flere, både hurtigere og billigere. KYNETIC er et førende og utraditionelt Google Ads bureau med en dyb specialisering i alle former for paid annoncering, såsom Search Ads, Display Ads, Google Shopping, Youtube annoncering mv.


Fremtidens digitale marketing

Én af årsagerne til KYNETICs succes er sin utraditionelle, men effektive tilgang, til online annoncering. Ved online annoncering kan budskaber og indhold tilpasses den enkelte forbruger, hvilket øger sandsynligheden for et køb. Men KYNETIC går skridtet videre; Ved at at gå dybere i algoritmerne i det store platformen, kan KYNETIC præcisere sin annoncering til at nå folk, der ikke kun er i kundens målgruppe, men også hvor data viser, at der størst sandsynlighed for at brugeren vil foretage en konvertering. Det resulterer i en ultra effektiv annoncering med et minimal spild af annoncekroner.


Fra at forbrugeren udviser en interesse eller et behov for et produkt til et endeligt køb, er blevet en længere rejse end tidligere indeholdende flere touch-points, i takt med at samfundet er blevet mere og mere digitaliseret. Konkurrencen om kunderne skal derfor ofte vindes på de digitale platforme, hvilket kræver en grundig indsigt i de bagvedliggende algoritmer og tekniske features på alle relevante platforme, en holistisk tilgang til kunderejsen og en dyb forståelse for datadrevet forretningsudvikling.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.