Annonce
Erhverv

Levi's genåbner i Bruuns Galleri: Ny konceptbutik med fokus på historien

Levi's Store i Bruuns Galleri genåbner efter en længerevarende renovering. Det sker torsdag 21. september hvor du samtidig kan spare 20 procent på alt i butikken. Foto: Bruuns Galleri

Torsdag 21. september åbner Levi's Store i Bruuns Galleri efter en stor renovering. Butikken får samtidig et helt nyt butikskoncept hvor der bliver sat fokus på Levi's lange historie.

AARHUS: Levi's Store i Bruuns Galleri har de seneste uger gennemgået en stor renovering og er blevet forvandlet til en ny og spændende butik med et helt nyt butikskoncept.

Konceptet kaldes for Pioneer og tager udgangspunkt i den lange historie, som Levi's har. Den historie kan man få i Levi's Stores nye butik, der åbner torsdag 21. september. Der vil desuden blive mulighed for at få lagt bukser op eller syet dem til, så de passer helt perfekt. Det er den første Levi's Store i Jylland, der får en såkaldt tailor-shop i forretningen.

Derudover kan man købe alle Levi's produkter, præcis som man altid har kunne.

- Vi er meget tilfredse med at have Levi's her i Bruuns, og det er en af de butikker, som har været her i mange år. Det er et stærkt brand, og med det nye butikskoncept har Levi's vist, at selvom de er et brand med en meget lang historie, så er de stadig med helt fremme på butiksindretningen, siger Claus Brændgaard, Center Manager i Bruuns Galleri.

Ved åbningen af den nye butik, giver Levi's Store 20 procent på alt i butikken frem til søndag 24. september.

Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Læserbrev

Læserbrev: Gå- og cykelgader i midtbyen

Søren Kierkegaard har sagt: ”Af alle latterlige Ting forekommer det mig at være det allerlatterligste at have travlt.” Mit ærinde er at få person-mobilitet i midtbyen til at glide på en god måde. Og derfor foreslår jeg kombinerede gå- og cykelgader i store dele af det centrale Aarhus. Det skal omfatte midtbyens gamle og smalle gader, hvor der ikke er plads til at etablere cykelstier og reelt heller ikke til gennemgående biltrafik, hvis gående skal kunne færdes sikkert her. Det omfatter ikke de nuværende gågader, som fortsat skal være forbeholdt gående. Ej heller nuværende cykelstier. Men de erstatter de nuværende ’cykelgader’, som ikke rigtigt fungerer, fordi trafikken her fortsat foregår på bilernes præmisser og skaber farlige situationer. Se på Mejlgade. Kun de bløde trafikanter har adgang. Fodgængere, løbehjul, skateboard, cykler og måske andre små el-køretøjer blander sig mellem hinanden. Området og gaderne er markeret og utvetydigt skiltet, så selv de mest retningsforvirrede turister forstår det. Fodgængerne har som den ’svageste’ gruppe fortrinsret. Ellers er konceptet, at alle tager hensyn til hinanden – det er den eneste regel. Og det indbefatter naturligvis, at der kun må køres eller cykles i et beskedent tempo. Beboerne kan sive ind og ud med deres biler. Ligesom den nødvendige varetransport. Desuden kan der være adgang for små grønne el-taxaer med en særlig tilladelse, så alle har mulighed for adgang. Og naturligvis skal der være nogle få større trafikårer ind i centrum til den øvrige bil-, bus- og cykeltrafik. Som vi kender det i dag. Kan denne ’sammenblanding’ nu lade sig gøre? JA. Jeg har set det fungere i Bergen, som har en masse bycykler, som kører overalt uden problemer. Og jeg mener, at når vi blot ved, hvad betingelsen er, nemlig at der her skal være plads til alle, så får vi dét til at fungere. Det er vores ansvar, hver især. Det kræver, for det første, at vi tager ansvaret på os og viser hensyn, og for det andet, at vi giver os tid – og her kommer Søren Kierkegaard ind – da det ikke lader sig gøre, hvis vi er fortravlede og stressede. Vi kan godt tage 10 minutter tidligere afsted. Vi kan godt tage det roligt, når der opstår uforudsete ting og forhindringer - for det gør der altid, før eller siden - det er et vilkår i trafikken. Vi kan anerkende, at vi ikke hjælper nogen som helst – og da slet ikke os selv - ved at fare sted og konstant have travlt. Tværtimod. Det hindrer os i at være til stede og omgås andre på en god, rummelig og hensynsfuld måde. Udover hensynsfuldheden gælder trafikkens gyldne hovedregel selvfølgelig; nemlig at køre, gå eller bevæge sig efter forholdene. Og det gør vi altså bedst på den Kierkegaardske måde…

Annonce