Annonce
Navne

Nyt job: Nick Moeskær

Nick Moeskær, Aarhus, er ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos sommerhussøgemaskinen Campaya, Horsens. Foto: Campaya
Annonce

Nick Moeskær, Aarhus, er ansat som ansvarlig for betalt markedsføring hos sommerhussøgemaskinen Campaya, Horsens.

Han er 25 år og har færdiggjort en professionsbachelor i e-handel ved Erhvervsakademi Aarhus, ligesom han blandt andet har arbejdet med e-handel og digital markedsføring i Speedline A/S og i et digitalt marketingbureau i Aarhus. Hos Campaya får han ansvar for virksomhedens betalte digitale tilstedeværelse. Han skal blandt andet sørge for, at Campayas mere end 120.000 danske sommerhuse og internationale ferieboliger bliver synlige i Google på tværs af mange forskellige sprog.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Aarhus

Politikere om tv-optagelser af ældrepleje: Langt værre end vi troede

Annonce