Annoncørbetalt indhold

Sådan får du et positivt sind

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

De fleste kender til at blive ramt af dårligt humør og i værste fald depression i vinterhalvåret, hvilket heldigvis ofte forsvinder så snart de lyse forårsmåneder begynder. Hvis du oplever at du fortsat er ramt af dårligt humør, negative tankemønstre og ugidelighed, kan det være på tide at du gør noget godt for dit mentale helbred. Ofte skal der ganske lidt til for at humøret vender, og du igen får et positivt sind, og du kan her læse mere om, hvad der kan give et godt mentalt helbred.


Annonce

Meditation kan gøre underværker 

Måske har du hørt det før, men meditation er en god kilde til at opnå indre ro, bedre selvforståelse og et sundt mentalt helbred. Meditation har nemlig oftest fokus på vejrtrækning, udstrækning, eller simple stillinger, der tillader dig at slappe af og finde ro. På den måde giver du dig selv lov til at tømme hovedet, og aktivt udelukke alle negative tanker. Dette kan være med til at hjælpe dig med at fokusere på de gode ting frem for de dårlige, da netop negative tanker har en tendens til at fylde mere, og tage mere energi.

Hvis man oplever at have brug for professionel hjælp, uanset om det drejer sig om det mentale eller fysiske helbred, er der altid mulighed for at komme i behandling, enten herhjemme eller i udlandet. Mange klinikker har specialiseret sig i forskellige sygdomme og deres symptomer, blandt andet depression og angst, som er helt almindelige tilstande, der opleves af mange mennesker i dag. Det er blandt andet muligt at besøge The Kusnacht Practice, der tilbyder hjælp under luksuriøse forhold, så man som gæst får de bedste forudsætninger for at komme ovenpå igen.


Husk at sige “pyt!” 

Selvom det lyder lidt fjollet, kan det altså være en god idé at øve sig i at sige pyt. Det bunder i, at du skal vælge dine kampe med omhu, så du ikke lader små bagateller stjæle fokus fra større, og vigtigere ting i hverdagen. På den måde kan du også hjælpe dig selv til at frasortere negative ting, der kan være med til at påvirke dit humør. Du lader også automatisk de positive tanker fylde mere, når de negative tanker ikke får lov til at overdøve dem. Dette er en god øvelse, da den også kan få dig til at overveje hvorfor du bliver påvirket af det i første omgang, og måske tænke over hvad du kan gøre for at undgå en lignende situation i fremtiden.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.