Annoncørbetalt indhold

Sådan skaffer du de bedste medarbejdere i Aarhus

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I dagens Danmark er det kun blevet sværere og sværere og finde de bedste og rette kandidater, dette kan ses ved, at der i tredje kvartal 2021 var det højeste behov for arbejdskraft i Danmark i mange år, som ikke kunne findes en medarbejder til.


Annonce

Dette kan blandt andet ses ved at den yderst populære grillbar Gæm Grill, trods nomineringer til byens bedste takeaway og stor kundetilfredshed, måtte lukke ned, da de ikke kunne skaffe medarbejdere nok, til og holde butikken åben.


Nedenfor kan du finde nogle ideer og inspiration, hvad du som ejer eller leder, kan gøre, for og gøre din organisation mere interessant for nye kandidater.


Hvad skiller dig ud fra mængden?

Medarbejdere går mere og mere op i, hvilke medarbejder goder, som de kan opnå et givent sted. Det er ikke længere kun lønnen, som jobs bliver vurderet ud fra, det er set flere gange, at folk gerne vil gå lidt ned i løn, for og komme til et bedre arbejdsmiljø.


Du skal derfor overveje, hvordan du kan differentiere dig fra andre arbejdspladser, hvad gør jeres kontormiljø til det bedste, som folk elsker og være i. Nogle virksomheder sørger for, at deres kontor har en masse nye gadgets og andet underholdning til fri afbenyttelse for medarbejderne.

Hvis du stiller et poolbord eller bordtennisbord op, eller sætter en TV og playstation op, vil du se nogle medarbejder faktisk ender med og sidde længere tid på kontoret, fordi de lige skal nå og vinde over deres kollega, inden de går hjem.


Du kan også differentiere arbejdspladsen ved og have fast fredags, eller slutte tidligere om fredagen - eller helt holde fredagen fri, flere og flere virksomheder har lykkedes med og skifte til en 4 dages arbejdsuge.


Den rette strategi

Når du har forsøgt og differentiere dig fra de andre virksomheder, er det tid til og starte ansættelsesprocessen. Det er ikke altid din tid er bedst givet ud med og læse CV efter CV og snakke med person efter person for, at vælge din nye medarbejder, der så stopper et par uger efter. Det kan derfor være en god ide og teame op med et rekrutteringsbureau i Aarhus, som har specialiseret sig, i de rette kandidater i Aarhus. Nu skal du kun snakke med de helt rette kandidater, som lever op til dine krav, og du kan bruge din tid på alt det du er bedst til.


Overvej ovenstående og du er godt igang med den helt rette strategi i forhold til medarbejder branding.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.