Annonce
Erhverv For abonnenter

Skatepro tjener millioner på nichemarked: Hemmeligheden bag er en god forståelse for målgruppen

- Jeg kan sagtens huske den mail, jeg sendte til Jakob (Høy Biegel, red.) om aftenen efter den første dag i firmaet. Den var fuld af forslag til, hvad vi kunne gøre bedre, husker Carsten Schmidt med et grin. I dag har de to mænd sammen skabt en millionforretning ud af at sælge action sportsudstyr. Pressefoto
Danmark er ikke stor nok til nicher. Derfor har Skatepro helt fra start satset stort på udlandet. Og med et indgående kendskab til målgruppen har firmaet de sidste ni år formået at levere millionoverskud årligt. Det er samtidig en del af forklaring på, at Skatepro er Midtjyllands finalist i vækstskaber-konkurrencen EY Entrepreneur Of The Year, som finder årets danske vinder midt i marts.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Sport

Opløsning i den ene lejr i fodboldkrigen: Flere klubber trækker sig fra Super League, melder medier

Aarhus For abonnenter

På rundtur til de fredede bygninger i Aarhus: - Alt er gennemtænkt

Annonce