Annonce
Erhverv For abonnenter

Skiftede rejecocktail ud med gedeost: Jensens Bøfhus har skræmt sine kunder væk

Jensens Bøfhus har også lavet om på sit logo. Efter en periode med et nyt logo, er man vendt tilbage til det gamle, som ses på billedet. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix

Restaurantkæden Jensens Bøfhus gjorde en stor fejl, da den for et år siden ændrede sin menu for at blive mere moderne. Ændringerne skræmte en stor gruppe kunder væk, så nu kommer velkendte kundefavoritter som rejecocktailen tilbage på menukortet, som også får det gamle logo tilbage. Samtidig er kæden ved at lukke en tredejdel af restauranterne for at rette op på økonomien.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Danmark For abonnenter

Bekymret statsminister vil udsætte åbning af nattelivet og varsler mundbinds-påbud

Debat

Zoo som p-plads

Aarhus

Liveblog: Sådan fordeler smittetilfældene sig i Aarhus 

Aarhus For abonnenter

Kampen mod corona er et kapløb med tiden:  - Vi har ikke sovet i timen i arbejdet med at teste

Annonce