Annoncørbetalt indhold

SMV-virksomheder drager stor fordel af billige og simple regnskabsprogrammer

Annonce

Dette indhold er sponsoreret

Kender du til det med at administrere økonomien i en virksomhed, så ved du helt sikkert også hvor meget arbejde der er i det. Der skal både oprettes og sendes fakturaer ud, og der skal også betales nogle. Der skal holdes styr på alle bilag, for det hele skal bogføres – og for mange kan arbejdet med bogføring blive en stor tidsrøver. Og for nogle en hæmsko, især SMV-virksomheder. Men heldigvis er der firmaer som Dinero og lignende, som gør det noget lettere via deres smarte regnskabsprogrammer, som alle kan bruge.

Annonce

Spar tid – og i sidste ende penge

Med et økonomiprogram kan du let spare tid og få mere tid til at lave nogle af dine kerneopgaver i virksomheden – og dermed også tjene eller spare flere penge. Typisk er det et program, som du kan bruge online – hvor det hele er simpelt sat ind og med få klik og trin kan få bogført alle dine aktiviteter i virksomheden. Det online og brugervenlige aspekt er det, som gør det så nemt og let for stort set alle – og det at administrere virksomheden økonomi kan for mange blive meget lettere.

Det er en stor fordel for mange, men også, fordi de ofte er gratis – afhængig af hvad du skal bruge. Om ikke andet vil der stort set altid være en gratis prøveperiode. Dinero og lignende regnskabsprogrammer har også oftest flere trin, hvor du kan ”opgradere” ift. hvor mange funktioner du har brug for, og hvor omfattende din bogføring er.

Annonce

Hvad kan du med et regnskabsprogram og hvorfor gør det administrering af økonomi lettere?

Det er vigtigt at huske på, at regnskabsprogrammet ikke kan erstatte det at have en revisor tilknyttet. Dette vil være tilfældet, hvis du altså normalt får hjælp til jeres årsregnskab og evt. andre opgaver. Dog kan du med regnskabsprogrammet, som sagt, lette en hel del af det administrative mht. bogføring, her er blot en lille liste med det, som du kan med et simpelt regnskabsprogram:

- Du kan nemt og hurtigt betale og sende fakturaer

- Dine aktiviteter kan bogføres nemt

- Du får et godt overblik over udgifter og indtægter (dermed også fint overblik over din moms)

- Samt mulighed for at tilknytte / tilføje en masse andre funktioner, afhængig af behov

Ovenstående er hovedårsagen til, at det gør økonomidelen lettere for dig, som ikke nødvendigvis har en uddannelse i det – eller som bare gerne vil bruge mindre tid på bogføring i din virksomhed.

Så for mange virksomheder, især SMV, så bliver det hele lidt mere overskueligt og der kan pludselig findes mere tid til andre opgaver end at sidde og holde styr på økonomien i alverdens excel-ark mv.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.