Annoncørbetalt indhold

Spies tager duften af ferie med til Aarhus

Det er her i vognen, at du kan komme til at genskabe dine bedste rejseminder med Spies? dufte. Foto: Spies

Bruuns Galleri danner søndag 18. marts rammen om en vaskeægte premiere, når Spies gæster Østjyllands hovedstad med duft-kampagnen "Din indre Spies". Få genopfrisket dine bedste ferieminder og find dit næste rejsemål.

Med et hold af dufteksperter og rejsekonsulenter står Spies klar i Bruuns Galleri fra klokken 10-20 søndag 18. marts, når kampagnen på fire hjul rammer Aarhus.

Deres mission er at få dig til at glemme den danske vinterkulde og i stedet flytte tankerne hen på din bedste ferie. For som mange andre danskere, er du nok en af dem, som dagdrømmer sig tilbage til en god ferie med familie eller venner. Måske håber du, at hverdagen bliver skiftet ud med sandstrande og kølige drinks. Og her kommer Spies' duft-kampagne ind i billedet, så du kan gøre dig klar til dit næste rejsemål.

- Det er første gang, vi prøver med en duft-kampagne, så vi har virkelig duftet til mange forskellige dufte. Det startede med, at vores kunder meldte tilbage, at de følte, at fornemmelsen af ferie forsvandt hurtigt få dage efter hjemkomsten. Så vi har arbejdet på, hvordan vi kan genskabe følelsen af ferie hos dem, siger Maria Byskov, marketing team manager hos Spies.

Følelsen af ferie har det med at forsvinde, når man kommer tilbage til hverdagen. Vi mindes alle en duft fra et bestemt sted. Det kan være duften af sol og strand, sydens lækre retter eller din kærestes parfume fra en dejlig ferie. Men hvordan får vi den duft igen, så vi er klar til den næste rejse syd på? Det har Spies svaret på med "Din indre Spies". Maria Byskov tilføjer, at det absolut burde været muligt at ramme den duft, som vi hver især forbinder med ferie.

- Vi har virkelig forsøgt at finde mange dufte, så det ikke bare er duften af is og solcreme. Vi har også duft af flydæk, så tankerne kommer tilbage på følelsen af at komme ud af flyet på slutdestinationen. Vi har duften af mad, så man kan tænke tilbage på kolonariske oplevelser, og vi har rengøringsduft, som skal få tankerne hen på et rengjort hotelværelse, og så har vi mange andre dufte, som man kan komme ned og sætte sammen til sine egne ferieminder. Alt sammen håber vi kan få tankerne væk fra det kolde Danmark og i stedet til feriens oplevelse, siger Maria Byskov.

Se Spies' sjove video, hvor rejsegæster prøver dufte fra deres seneste ferie:

Annonce
Parret her har fået genkaldt minder gennem duftene fra Spies. Foto: Spies.

Kom forbi Spies-kampagnevognen og få dit helt eget duft-sæt med hjem, så du kan få duften af ferie, når du har brug for det og samtidig gøre dig klar til dit næste rejsemål. Vognen står ved Bruuns Galleri i Aarhus søndag 18. marts fra klokken 10 til 20.

Skulle du ikke nå at fange kampagnevognen i Aarhus, så kommer den til Herning Centeret 11. marts fra klokken 10-16, Hjultorvet i Viborg 14. marts fra 10-18, Aalborg Storcenter 15. marts fra 10-19 og Randers Storcenter 16. marts fra 10-19.

Artiklen er sponsoreret af Spies Rejser, der sætter fokus på danskernes rejseminder.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.