Annoncørbetalt indhold

Udvid markedet på tværs af grænserne

Annonce

Dette er sponsoreret indhold

Det kan være aldeles fordelagtigt, at ekspandere til nye, internationale markeder. En virksomhed, som opererer både internationalt og nationalt, vil altid have et større potentiale, og dermed på sigt mulighed for en større indtjening.

Dog kræver internationalisering forberedelse og forbedringer af flere af virksomhedens kanaler. Kommunikation er en af nøglerne til en vellykket internationalisering, og ønsker du et professionelt udtryk, bør du kontakte et oversættelsesbureau, som kan hjælpe med at udføre en oversættelser, som afspejler virksomhedens værdier og vision. Derudover bør du altid have kulturen for øje - for store kulturforskelle kan nemlig være en hæmsko for en succesfuld internationalisering.

Brug ressourcer på kvalitetsoversættelse

Ønsker I at ekspandere til ét eller flere markeder, er nøglen til vellykket kommunikation professionel oversættelse. Med professionel oversættelse værner I om jeres mission og vision, og I sikrer jer, at jeres potentielle samarbejdspartnere forstår jeres budskaber. Dermed finpudses virksomhedens kommunikationsstrategi, så sprogbarrieren ikke skal forhindre et godt samarbejde på tværs af landegrænser.

Vælger I at benytte jer af et oversættelsesbureau som Etranslate.dk, får I professionel oversættelse til billige priser. De tilbyder veluddannede fgspecialister inden for sprog og kultur, hvilket altså giver dem muligheden for at benytte de mest optimale oversættelsesværktøjer. Denne form for professionel oversættelse giver netop din virksomhed en fordel på markedet, da det uden tvivl vil gavne din position mod din konkurrenter.

Undgå kulturelle barriere

Det er ikke enhver virksomhed, som kan indtrænge på ethvert marked. Det skyldes ikke kun logistik, men hvorvidt en virksomhed kan få succes i et nyt land, afhænger også af de kulturelle barriere. En af de største kulturelle barriere er økonomi og religion, og overvejer du at ekspandere til et nyt internationalt marked, bør du altid tilegne dig ny viden omkring kulturen i det pågældende land.

En af de mest effektive måder, hvorpå du kan få en virkelighedstro fornemmelse af kulturen, er ved at besøge en virksomhed i landet - og måske endda en virksomhed, som opererer inden for det samme erhvervsområde som din egen.

Ved at besøge en tilsvarende virksomhed på det potentielle eksportmarked, kan man hurtigt få en fornemmelse for kulturen og dermed få nogle brugbare inputs til en holdbar kommunikationsstrategi. Ved at få et indblik i, hvordan kulturen fungerer vil du hurtigt få en fornemmelse for, hvordan og om din virksomhed skal interessere sig for markedet. En barriere kan for eksempel være det Brasilianske forhold til mødetider - vil de mere sporadiske mødetider passe ind i jeres virksomhedskultur? Du bør overveje alle fordele og ulemper, og dermed opveje, om det overhovedet er muligt at blive en del af kulturen.

Har du fået professionel oversættelse, og undersøgt kulturen vil du være forberedt på at indtrænge på det nye marked - og du vil dermed også være ét skridt foran konkurrenterne.

Dette indhold er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.