Læserbrev: Hvem var et mareridt?


Læserbrev: Hvem var et mareridt?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Læserbrev. 

Det var utrolig læsning i avisen søndag 19. august (artiklen "Indkøbstur i Bilka udviklede sig til et mareridt", red.) om en herres indkøb i Bilka, der fik et kedeligt forløb, da en venlig kassedame spørger om at se de medbragte poser.

Nu snakker vi meget om curlingbørn, men her er vist en curlingmand i 1. division. Og det tjener som god oplæring til et curlingbarn. Nu er jeg ikke cand.jur., så jeg udtaler mig kun som en, der kan. pli. Men med så høj en uddannelse må man da også have stødt på ord som venlighed, hensynsfuldhed, respekt for andre, smil til verden, og den smiler til dig, forståelse for andres små fejl, almindelig god opdragelse osv. Det Emma Gad kaldte pli, også selv om det gælder en kassedame.

Jeg ser slet ikke kundens problem, ud over at hans juridiske ret skal manifesteres over for kassedamen. Hvorfor slæber han poser med ind i Bilka?

Kære kassedame. Jeg får altid en venlig og god betjening i Bilka. Der er altid plads til at par hyggelige og friske bemærkninger. Skulle jeg finde på at slæbe en stak bæreposer med ind i Bilka, må du gerne se, hvad det er, jeg render rundt med. Det synes jeg kun, er betryggende.

Læserbrev: Hvem var et mareridt?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce