Vi bruger cookies!

stiften.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.stiften.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Ny butik i gågaden: Mary tager over for Charlotte

Indehaver Mads Zink glæder sig til at åbne butikken for kunderne på torsdag. Foto: Michael Hjorth Jensen

Ny butik i gågaden: Mary tager over for Charlotte

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

En ny butik er torsdag klar til at rykke ind i Butik Charlottes tidligere lokaler i gågaden.

Odder: Boutique Mary er navnet på byens nye dametøjsbutik, der tager over for Butik Charlotte i gågaden.

Indehaver Mads Zink ser frem til at slå dørene op til kædebutikken, der med åbningen i Odder nu tæller ni lokationer, som spænder fra Aabenraa i Sønderjylland til Frederikssund i Nordsjælland.

Næste navn på den liste er som bekendt Odder, og det er et indtog, Mads Zink ser frem til.

- Odder er en spændende by og har tilpas meget at byde på. Den er rimelig selvkørende, der er et fornuftigt opland, byen er velholdt og med mange gode aktiviteter. Sammenholdet er godt i byen, og så mener vi, at der er plads til en ekstra dametøjsforretning, siger Mads Zink

Han synes, at forudsætninger for at kunne drive butikken i Odder bestemt er til stede.

- Byen har en størrelse, hvor der burde være grundlag for det. Vi kan også se det på de andre byer, vi ligger i, at der er masser af muligheder og masser af mærker, som ikke føres i byen på nuværende tidspunkt og som vi ved, der er en efterspørgsel på. Mange af kunderne kører normalt udenbys for at hente de mærker. Udgangspunktet er egentlig at prøve at ramme en palet af leverandører, som vi ved, der er en efterspørgsel på, så vi kan holde folk i byen, påpeger indehaveren.

 Alle forventer god service, men giver man kunden noget ekstra, bliver det til en oplevelse. Det er det, vi bestræber os på.
Mads Zink, indehaver Boutique Mary

Tøj til den smarte voksne

Målgruppen i Boutique Mary er 40+, men Mads Zink understreger, at butikken sagtens dække en 30-årig ind.

- Vi vil være rigtig dygtige i det voksne segment til den smarte voksne forbruger. Vi får mærker ind som iN Front, Brandtex, Intown, Signal samt en række gode, anerkendte mærker, hvor vi ved, det fungerer godt andre steder, siger han.

Torsdag lukker medarbejderne borgerne ind i lokalerne for første gang, og det skal - lige som alle besøg i butikken - være en oplevelse for kunden.

- Vi skal nok skabe en butik med masser af liv og masser af miljø. Vi bestræber os på, at kunden er 100 procent i fokus. Der kommer kaffemiljø, så der altid er friskbrygget kaffe til kunden, og vi får noget brugskunst for at skabe noget hygge, stemning og atmosfære. Alle forventer god service, men giver man kunden noget ekstra, bliver det til en oplevelse. Det er det, vi bestræber os på, siger Mads Zink.