Aarhus Ældrerådmand vil servere bedre mad Madlavningen skal tilbage til lokalcentrene, fastholder rådmand Jette Skive, der er ved at undersøge muligheder og økonomi. Rådmand Jette Skive (th) spiste med ved middagstid torsdag, da hun for et døgn flyttede ind på Lokalcenter Næshøj, hvor Stinne Nikolajsen bl.a. bor. Foto: Kim Haugaard. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 feb. 2014 kl. 07:05 Søren Willumsen (sowi@stiften.dk) Annonce Privatøkonomi Mange begår de samme dyre fejl på ferien: Sådan undgår du dem Læserbrev Er vi ude i et dobbelt socialdemokratisk løftebrud? Genlæs lektien, Winnerskjold og Sommer Alarm 112 Få timer før dødsulykken i Tilst: Samme bil kørte vildt og skabte uro ved marina Leder Aarhus planlægger i blinde: Tvivl om letbanen ødelægger fremtidige projekter Annonce Alarm 112 Flere sigtelser ved rockerarrangement Samfund Fællesråd i opråb: - Forkerte påstande stoppede sommergadeforsøg Sport Kæmpe millionløft i Aarhus: - Kommer mange generationer af spillere til gavn Alarm 112 Efter uheld i Aarhus: Bilist mistænkt for spirituskørsel og for at køre over for rødt lys AGF Testkamp smeltede i varmen, men alligevel viste mange AGF'ere sig fint frem mod Viborg Kronik Hvorfor bruge milliarder på at lagre CO2, når løsningen kunne være ... humus? Annonce Alarm 112 Stjal kasseapparat - men nåede ikke langt: Politiet så det hele EROTIK Safterne stiger i varmen: Her er seks hotspots for sex i naturen i Aarhus Trafik Politiet advarede: Flere lyskryds i Aarhus svigtede i varmen Alarm 112 Politiet til vands: Et hav af bøder - og en udmattet kitesurfer blev sejlet hjem Annonce AGF Så startede sæsonen for alvor: Sådan gik AGF's første træningskamp denne sommer Læserbrev Ideerne står i kø her hos os - mon regeringen griber dem? Alarm 112 Lige for øjnene af politiet: Affyrede bomberør fra kørende bil Leder Det sprøde danske æble kan blive fortid – medmindre du selv spiser det Byudvikling Tvivl om letbaneplan: Boligprojekt kommer til at mangle 175 p-pladser Annonce