Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Ældrerådmand vil servere bedre mad

Madlavningen skal tilbage til lokalcentrene, fastholder rådmand Jette Skive, der er ved at undersøge muligheder og økonomi.

Rådmand Jette Skive (th) spiste med ved middagstid torsdag, da hun for et døgn flyttede ind på Lokalcenter Næshøj, hvor Stinne Nikolajsen bl.a. bor. Foto: Kim Haugaard. 
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce