Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Bandemedlemmer bag tremmer

Over 30 personer med tilknytning til bandemiljøet er blevet varetægtsfængslet, siden politiet satte tommelskruerne på banderne.

Politiet har blandt andet fundet en våbenrede på Nørrebro for få dage siden, hvor to indvandrer også befandt sig. Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce