Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Beboere klagede over støj og stank

En gruppe af beboere sendte kommunen en klage over ­families larm, lugten af afføring fra det uhumske hjem og frygten for skadedyr.

Rengøringsfolk brugte lang tid på at gøre rent i huset. Foto:Flemming Krogh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce