Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Børn i Århus får deres eget byråd

Unge i Århus får nu et børnebyråd, som skal inspirere og rådgive børne-og ungerådmanden.

Medindflydelse. Elever har i efteråret deltaget i et børnebyråd i Århus. Arbejdet er gået så godt, at rådmand Louise Gade nu vil gøre det permanent. Foto: Axel Schütt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce