Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Borgmester udsætter spareaftale

Aarhus-borgmester Jacob Bundsgaard valgte onsdag aften at tage en timeout i forhandlingerne om indholdet i spareforliget.

<p>Tirsdag aften lyttede politikere og embedsmænd til stribevis af delegationer, der vil skånes for besparelser. Onsdag aften forsøgte partierne forgæves at lande en aftale. Foto: Jens Thaysen</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce