Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Borgmesteren kæmper mod kvinderne

Borgmester Jacob Bundsgaard (S) har som den eneste mand fået lov at stille til start ved Femina Kvindeløb i Mindeparken, hvor han dyster mod Feminas chefredaktør på 5-kilometer distancen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce