Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Farvel til pap-periodekort

Snart er det helt slut med det fysiske periodekort i pap, som man tidligere har kunne bruge i de århusianske busser.

Midttrafik har vedtaget en ny salgsstrategi, der lægger op til selvbetjening via smartphone eller hjemmesiden rejsekort.dk. Derfor er det fremover slut med pap-periodekortet. Arkivfoto: Kim Haugaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce