Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Grøn plan gik i sort for varmeværket

Odder Varmeværk ville gerne bruge solceller til at producere el til eget forbrug. Det forhindrer lovgivningen imidlertid.

Stod det til Odder Varmeværk, ville taget på værkets lagerbygning være dækket af solceller. Indviklede skatteregler gør dog, at værket ikke kan gå den grønne vej. Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce