Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Influenza-epidemi over Aarhus

Skejby Sygehus har travlt. Faktisk har Infektionsmedicinsk Afdeling så travlt, at der er blevet kaldt ekstra personale på arbejde. Det skyldes, at hele Østjylland er hærget af influenza-epidemi.

22 ARKI sygehus 2a3 skejby sygehus Foto:Jan Christensen 21012005
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce