Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Kræftpatienter lider for meget

Mange sygeplejersker oplever, at de ikke kan indfri kræftpatienters forventninger til lindring, viser ny undersøgelse. Sundhedsministeren er klar med en ny kræftplan næste år.

»Vi lover aldrig patienter, at de kan blive smertefri, men vi lover at lindre,« siger afdelingssygeplejerske Anne Marie Kjærsgaard-Andersen (t.h.), der sammen med kollegaen Kirsten Andersen tager en snak med Lillian Pedersen. Foto: Richard Sylvestersen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce