Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Mediacamp i Århus er overtegnet

Unge er vilde med journalistisk, og den mediacamp, som foregår i Århus i sommer, er overtegnet.

Line Rasbak deltog i mediacamp 2008. »Det var en god mulighed for at opleve hverdagen på en avis, og så ser det godt ud på mit CV,« siger hun. Foto: Line Rønn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce