Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Kommunens nødkald hos ældre og udsatte ramt af nedbrud

Aarhus Kommune foretager som nødforanstaltning ekstra besøg hos udsatte borgere efter problemer med mobilnet.
Nødkald i hjemmeplejen og på plejehjem i Aarhus Kommune er ramt af nedbrud.Arkivfoto: Martin Jørgensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce