Gå til indhold
Letbanens første del skal være klar til brug til maj. Samtidig diskuteres anden etape og ikke mindst udsigten til enorme ekstra-udgifter til forbrugerne. Rådmand Kristian Würtz maner til besindighed og lover at udgiften skal bringes mest muligt ned. Foto: Axel Schütt
For abonnenter

Rådmand om letbaneudgifter: Ro på

Kristian Würtz, rådmand for Teknik og Miljø, maner til besindighed i spørgsmålet om merudgifter til letbanens anden etape. - Lad os nu først få nogle gennemarbejdede tal i de kommende undersøgelser, siger han.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce