Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Regeringen klapper hesten: E45-udvidelse må vente

Regeringen vil ikke på nuværende tidspunkt bruge penge på E45, selv om et flertal i Folketinget er klar til at finansiere udvidelsen med overskud fra Silkeborg-motorvejen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce