Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Rekordstor valgdeltagelse i Aarhus

70,2 procent af de stemmeberettigede århusianere har valgt at sætte deres kryds ved dagens kommunalvalg. I 2009 var det tal på 63,7.

Aarhus Kommune har med kampagnen Aarhus stemmer forsøgt at lokke århusianerne væk fra sofaen og hen i stemmeboksen. Og kampagnen ser ud til at have givet pote. Foto: Kim Haugaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce