Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Sagaen om et vejkryds

Beboerforeningen i Gl. Egå har længe ønsket forbedringer i et centralt vejkryds i byen. Hverken Aarhus Kommune eller Østjyllands Politi har dog været gode til at svare tilbage på henvendelserne. Men så blev Stiften indblandet.

<p>Kim Frank Pedersen fra den lokale beboerforeningen vil meget gerne have permant hastighedsgrænse på 40 kilometer i timen i krydset i Gl. Egå. Foto: Axel Schütt</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce