Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Skal vi lege doktor?

Medicinstuderende får masser af sex, mens folk, der studerer matematik har meget få oplevelser på lagenet, viser ny undersøgelse.

<p>Der mangler læger i store dele af Jylland. Derfor skal flere læger uddannes i Aarhus og Aalborg, mens optaget i København skal reduceres, anbefaler Danske Regioner. Minister klar til dialog. Foto:StockExchange</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce