Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Valg om hænder og løn

Næste regering bør skaffe flere hænder, siger arbejdsgiverne. Lønmodtagerne vil hellere have mere i løn.

Input. Både arbejdsgiverne og fagbevælgelsen havde ønskesedlen klar, da statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) udskriv folketingsvalg i går. Foto: Keld Navntoft/Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce