Gå til indhold
Annonce
Aarhus

Westergaard: Jeg gjorde det rigtige

Århus-tegneren Kurt Westergaard tager kritikken af hans reaktioner under attentatet fredag roligt. Til gengæld spekulerer han på, om han nogensinde igen må flytte ind i familiens villa i Viby. Det er slet ikke afgjort.

Kurt Westergaard får hjælp af sine livvagter til at bearbejde det dødsensfarlige angreb mod ham i hjemmet fredag aften. Arkivfoto: Jens Thaysen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce