Annoncørbetalt indhold

Byggecentrernes priser stiger, men Martin Skou Heidemann vil sige fra

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Skou Gruppen, der er stiftet af Martin Skou Heidemann, som også er spidskandidat for Venstre i Gladsaxe kommune, har det seneste stykke tid fået varsler omkring prisstigninger fra deres leverandører i forbindelse med byggebranchen. Det kan give nogle udfordringer for entreprenørfirmaet, for det kan betyde, at de må hæve deres tilbud. Læs mere her, hvis du er interesseret i at vide mere om, hvad Heidemann gerne vil gøre for Gladsaxe kommune.

Udfordret prisstigningerne indtil videre

Annonce

Det er indtil videre lykkedes Skou Gruppen at udfordre de prisstigninger, der er kommet fra leverandørerne. De er jo også selv interesserede i at kunne overholde deres tilbud, men det kan blive en udfordring, hvis prisstigningerne bliver en reel ting. Selv siger Heidemann også, at han ikke kan forstå behovet for prisstigningerne. Mens der i andre dele af verdenen har været stille inden for byggebranchen under COVID-19, så har Danmark nemlig stadig været i fuld gang.

Heidemann stiller op til spidskandidat i Gladsaxe kommune

Martin Skou Heidemann er ikke bare en erhvervsmand og iværksætter. Han går også rigtig meget op i politik, og derfor er han spidskandidat for Gladsaxe kommune, hvor han også er byrådsmedlem. Her har han på det seneste blandt andet kritiseret en renovering af en svømmehal, der er steget med 30 millioner, hvilket der har fået kommunen til at udsætte projektet. Socialdemokratiet på Frederiksberg har været ud og sige, at man skal droppe aftalen med entreprenøren, men der er Heidemann uenig. Det er nemlig hans virksomhed, Skou Gruppen, der står for renoveringen.

Hvad vil Heidemann gøre for Gladsaxe kommune?

Heidemann er selv byrådsmedlem for Gladsaxe kommune, og for ham er det meget vigtigt, at man gør kommunen til et endnu bedre sted at bo. Man kan f.eks. gøre det mere attraktivt ved at lave flere grønne byområder, og derudover er det naturligvis vigtigt, at man lytter til borgerne for at høre om deres ønsker i forhold til kommunens fremtid.

Man skal lytte og hjælpe

Heidemann mener, at man skal lytte til borgerne, og at man ska hjælpe de svage i kommunen. Gladsaxe står lige nu i en økonomisk situation, der kan give kommunen rigtig mange muligheder, og der er noget, som Heidemann gerne vil hjælpe med at indfri. Heidemann slår f.eks. ned på, at det er en stor udfordring, at der er børn, som kommer ud af skolerne i Gladsaxe, som ikke kan læse. Der er alt for mange nedslidte skoler og idrætsfaciliteter, som virkelig kunne være med til at gøre kommunen mere effektiv med en god renovering. Og det er jo noget, en mand i byggebranchen ved noget om.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.