Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Aarhus Kommune er fattig

Det er dejligt, at der vil komme et flertal i Aarhus Byråd med at sætte en økonomisk ­fattigdomsgrænse, så de kan få hjælp hele året rundt og ikke kun til jul via hjælpeorganisationerne. Desværre findes der også fattigdom på en anden måde.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce