Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Den værste arbejdsmæssige nyhed

Et lille pip fra en sygeplejerske, der (endnu) arbejder med neurorehabilitering i Hammel: Den 3. juli fik vi den værste arbejdsmæssige nyhed om muligt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce