Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Der er også ensomhed i påsken

På dr.dk 18/12 kan man bl.a. læse dette:« Over 132.000 danskere skal holde jul alene. Det viser en måling, analyseinstituttet Epinion har foretaget for DR Nyheder«.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce