Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Det manglede bare

Harald Kvist stiller i et læserbrev i lørdagsavisen (5. november) spørgsmålstegn ved Salling-Fondenes motiver med de store donationer til det århusianske kulturliv, afstedkommet af at jeg 2. november i en blog i avisens Shopping-tillæg, under overskriften »Fruen med sparegrisen«, roste fru Karin Salling og fondenes bestyrelse for de mange store beløb, der fra den kant er tilgået byens kulturhuse.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce