Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Fiskergade - bræk- og pisserenden

Jeg bor i Fiskergade, som er blevet en stor svinesti, der bliver pisset, brækket og smadret flasker i hele gaden fra tirsdag til søndag morgen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce